Звіт голови Погребищенської районної ради 7 скликання Волинського С.О. про свою діяльність за період з грудня 2018 року

Погребищенська районна рада

Заголовок 1

Любой ваш текст

Заголовок 2

Любой ваш текст

Заголовок 3

Любой ваш текст

Заголовок 4

Любой ваш текст

  • Погребище

    Центр міста Погребище - площа Героїв
  • Прапор

    Маленька часточка держави
    Великою любов'ю пломенить!
                              Г.Кравчук
  • Надросся

    Серед прекрасного Поділля
    Надросся наше простяглось
                                В.Вітюк
  • Рось

    Права притока Дніпра.

Звіт голови Погребищенської районної ради 7 скликання Волинського С.О. про свою діяльність за період з грудня 2018 року

Шановні  депутати  і  запрошені!

Чинне законодавство зобов’язує представників місцевої влади бути підзвітними і підконтрольними територіальній громаді, а громаді надає  невід’ємне право заслуховувати публічні звіти органів і посадових осіб про їхню діяльність та давати їм оцінку.

На підставі вимог пункту 17 частини 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та пункту 17 частини 3 статті 53 регламенту Погребищенської районної ради 7 скликання я,  як голова районної ради звітую сьогодні про свою роботу з грудня 2018 року по грудень 2019 року.

На сьогодні районна рада представляє спільні інтереси   міської та 26-ти сільських  територіальних громад.

У звітному періоді депутатський корпус районної ради спільно із районною державною адміністрацією, міською та сільськими радами у своїй діяльності керувались основним критерієм – спрямування зусиль на розвиток району та підвищення рівня життя його жителів.

Робота районної ради проводилась відповідно до Конституції, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», регламенту, нормативно-правових актів районної ради (рішень сесій та розпоряджень голови ради), планів роботи ради, інших чинних нормативних актів, які визначають повноваження органів місцевого самоврядування у різних сферах.

Організовуючи роботу ради, я завжди прагнув діяти так, щоб рада повніше та ефективніше виконувала свої повноваження, діяла послідовно, компетентно, чітко розуміючи свої права і обов’язки, відповідально приймала рішення у межах чинного законодавства.

Сесійна діяльність районної ради.

Складається з пленарних засідань та роботи створених радою органів, а саме  постійних комісій та  президії як дорадчого органу ради,  і є основною організаційно-правовою формою роботи  районної ради.

 

За період з грудня 2018 року було проведено 4 чергових сесії районної ради та 3 позачергових.

За цей час депутатами на пленарних засіданнях було затверджено 137 рішень різного спрямування, які, зокрема, стосувалися:

-  питань соціально-економічного розвитку  - 9;

- районного бюджету - 17;

- затвердження районних програм ( в т.ч. в новій редакції) та зняття виконаних програм з контролю -16;

- виконання програм, внесення до них змін -32;

-  культури –2;

- соціальної політики -10;

- медицини -10;

-  освіти, молоді, дітей та спорту -13;

-  зміцнення законності і правопорядку -13;

-  земельних питань -21;

-  функціонування комунальної власності - 43;

-  створення, реорганізації комунальних підприємств, закладів та установ -  11;

-  затвердження статутів, положень, порядків, створення  комісій  та внесення змін до них –7;

- питань розвитку інформаційного простору та  засобів масової інформації –1;

- питань регламенту, депутатської діяльності, етики та виконання рішень районної ради - 12;

-  депутатських звернень –2 ;

-  здійснення делегованих районною радою повноважень –5.

 

З грудня 2018 року районна рада своїми рішеннями  затвердила  10 цільових програм за такими напрямками:   з питань економічного та соціального розвитку – 1; соціального захисту  -2; освіти -  1;  медицини – 2; з правоохоронних питань –1; інформатизації і впровадження новітніх інформаційних технологій – 1;  з природоохоронних питань та землеустрою – 1; будівництва (придбання) доступного житла – 1.

 

За цей період прийнято 13 рішень про хід реалізації  чинних районних програм,  19 рішень - про внесення змін  і доповнень до програм, заслухано  5 звітів про виконання та зняття з контролю програм різного спрямування.

На даний час на контролі постійних комісій перебуває 29 районних цільових програм, затверджених районною радами поточного та попередніх скликань.

 

Щодо виконання бюджету Погребищенського району  за 11 місяців  поточного року, то слід зазначити, що його виконання становить  110,0 %,  планові показники складають 114004983 грн., фактично надійшло 125354310  грн., перевиконання складає  11349327 грн.

Доходна частина  районного бюджету по загальному фонду за 11 місяців виконана на 105,3 %,   планові показники  становили 57550850 грн., фактично надійшло 60617293 грн., перевиконання складає 3066443 грн.

Бюджет міської ради  виконаний на 106,9 %. Уточнений план надходжень за 11 місяців  2019 року становить 16400100 грн., фактично надійшло 17532014 грн., перевиконання планових показників становить 1131914 грн.

Бюджети сільських рад  за  звітний період в загальному виконані на 117,9 %  (40054033 грн. – 47205003 грн.),  перевиконання планових показників становить 7150970 грн.

Найвищих показників виконання доходної частини досягли: Андрушівська сільська рада – 140,7 %,  понад план надійшло 546559 грн.; Адамівська – 139,1%, – 346821 грн.;  Збаржівська  -138,2 % - 362548 грн.; Дзюньківська – 137,8 % - 454324 грн.; Новофастівська  – 135,7 % - 562144 грн.;  Педосівська  – 128,2 % - 369755 грн. Білашківська  – 123,8 % - 501301 грн. На 92,5 % виконала свій бюджет Розкопанська сільська рада, недоотримавши з початку року 124605 грн.

Аналіз використання додатково виділених коштів за рахунок субвенції з районного, міського та сільських бюджетів за 11 місяців 2019 року показує, що всього  за рішеннями сесій районної ради було передбачено виділення 25548265 грн. (касові видатки становили 22233265,03 грн.)

Всього за рахунок районного бюджету було передбачено виділити 20009356 грн. (касові видатки – 17154406,82 грн.), а за рахунок міського та сільських бюджетів – 5538909 грн., касові видатки відповідно становили 5078858,21 грн.

За 11 місяців поточного року на потреби КП «Погребищенський ЦПМСД» було передбачено  1088096 грн. (касові видатки становили 991971,6 грн.); КП «Погребищенська ЦРЛ» - 3895306 грн. (3397006 грн.); райдержадміністрації – 4542525 грн. ( 4276470,07 грн.); управлінню фінансів РДА ( в частині міжбюджетних трансфертів) – 8091659 грн. (7681659 грн.); відділу освіти РДА - 3809487 грн. (2275286,18 грн.); управлінню праці і соціального захисту населення РДА – 1794998 грн. (1415551,18 грн.); сектору культури і туризму РДА – 160800 грн. ( 145613 грн.); Погребищенському РЦССДСМ – 118636 грн. ( 108636 грн.); районній раді – 486122 грн. ( 380436 грн.);  КУ «Трудовий архів» - 171500 грн.  ( 171500 грн.); Погребищенському ТЦСО ( надання соціальних послуг) – 18975 грн. ( 18975 грн.).

З  грудня 2019 року  загалом на сесіях районної ради було розглянуто та затверджено 17 рішень, які безпосередньо стосувалися затвердження районного кошторису та звітів про його виконання, внесення змін, затвердження розпоряджень голови райдержадміністрації  щодо управління коштами районного бюджету у період між сесіями. Фактично ж питань, які так чи інакше стосувалися бюджету, на сесіях ради було розглянуто  набагато більше, адже усі рішення про затвердження цільових районних бюджетних програм та їх  коригування –  це також рішення про використання районного кошторису.

 

Президія Погребищенської районної ради.

Створена 03 грудня 2015 року за рішенням №3 1 сесії районної ради  7 скликання та діє згідно  затвердженого про неї Положення і  ст.51 регламенту районної ради.  До її складу   входить 8 депутатів: голова  та заступник голови ради і шість голів профільних постійних комісій.

За період з грудня 2018 року відбулося 5 засідань президії, на яких розглянуто 10 питань. Усі питання стосувалися розроблення планів роботи районної ради та її постійних комісій  у процесі підготовки до пленарних засідань.

Пропозиції щодо планових та позапланових питань, які мали вноситись на порядок денний сесій, їх розподілу  між засіданнями вносилися членами президії, враховуючи усі причини та передумови розгляду того чи іншого питання.

Порядки денні сесій формувалися спільно головами комісій на засіданні президії. І вже враховуючи  рішенням президії, формувалися і підписувалися розпорядження про скликання сесій та порядок роботи комісій з питань підготовки матеріалів пленарних засідань ради.

 

Постійні комісії районної ради.

У цьому скликанні маємо шість постійних комісій, які сформовані відповідно до ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», регламенту районної ради, рішення №2 1 сесії районної ради 7 скликання від 03 грудня  2015 року про створення комісій, та  працюють, враховуючи  щорічний план роботи районної ради, згідно розпоряджень голови  ради про скликання сесій, а також у разі необхідності  розгляду актуальних профільних питань.

Регламентні завдання у звітному періоді постійні комісії здійснювали успішно та якісно. Усі питання, що виносилися на сесії ради, вивчалися профільними комісіями відповідно до їх функціонального спрямування.

Комісії тісно співпрацюють з профільними структурними підрозділами районної державної адміністрації, установами, організаціями, місцевими радами, залучають до своєї роботи необхідних фахівців, громадськість та засоби масової інформації. Такий формат роботи сприяє високій ефективності та якості вивчення питань, і в результаті - формуванню доцільних та обґрунтованих рішень районної ради.

Постійними  комісіями районної  ради з грудня  2018 року загалом проведено 47 засідань, на яких вивчено 204 питання та погоджено усі проекти рішень, які виносилися на розгляд сесій ради.

 

Згідно плану роботи ради питання про звіт голови профільної постійної комісії Поліщука І.І. щодо діяльності усіх постійних комісій включене до порядку денного сесії. Тому у своїй доповіді спинюся лише на основних моментах роботи комісій у звітному періоді.

 

Постійна комісія з питань  регламенту, депутатської діяльності і етики, гласності, адміністративного  устрою, взаємодії з органами  місцевого самоврядування (голова комісій - Поліщук І.І.) за звітний  період провела 7 засідань та розглянула 19 - питань.

Згідно функціональних завдань  основним завданням  роботи комісії був постійний аналіз та узагальнення результатів діяльності  усіх профільних комісій, депутатів на виборчих округах і в територіальних громадах, планування роботи районної ради та створених нею органів, контроль за ходом виконання рішень та цільових програм відповідного спрямування, а саме: розвитку інформаційного простору району на 2016-2020 роки; відзначення спільними нагородами РДА та районної ради на 2018-2022 роки; забезпечення виконання райдержадміністрацією делегованих повноважень на 2017-2021 роки; розвитку місцевого самоврядування району на 2018-2022 роки.

 

З грудня 2018 року було проведено 9 засідань комісії з питань бюджету ( голова комісії – Миколюк М.Д.) , на яких загалом розглянуто 48  питань.

Основним завданням постійної комісії з питань бюджету є участь у бюджетному процесі району. Комісія вносить пропозиції та розглядає проекти рішень про районний бюджет, про внесення  до нього змін, аналізує звіти про виконання районного бюджету та контролює фінансування районних програм, регулярно проводить моніторинг виконання районного бюджету по доходах і видатках, готує висновки з цих питань.

Майже на всіх засіданнях комісії розглядались питання   про    внесення змін до районного бюджету на 2019 рік, які пов’язані з розподілом додаткових надходжень та коштів вільного залишку.

За  звітний період комісією з питань бюджету було розглянуто  і винесено на розгляд  та затвердження сесією 10 цільових програм, 17 питань   стосувалися  внесення змін до районних програм в частині їх фінансування.

За вказаний період  на виконання районних цільових програм  були виділені  такі кошти:

- розвитку фізичної культури і спорту у Погребищенському районі на 2017-2021 роки – 240000 грн.;

- відзначення спільними нагородами Погребищенської районної державної адміністрації і районної ради на 2016-2020 роки - 100779,07 грн.;

- енергозбереження для населення та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків Погребищенського району на 2018-2022 роки -   2951 грн.;

- забезпечення виконання рішень суду на 2018 – 2022 роки -1000 грн.;

-  підтримки сім’ї, дітей та молоді Погребищенського району на 2016-2020 роки - 9000 грн.;

- розвитку автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Погребищенському районі на 2018-2020 роки -  3100000 грн.;

- розвитку фізичної культури і спорту у Погребищенському районі на 2017-2021 роки (для будівництва системи поливу на стадіоні «Колос» по вул. Шевченка 49 в м. Погребище, Погребищенського району Вінницької області) – 65000 грн.;

- військово-патріотичного виховання, підготовки молоді до військової служби та призову до лав Збройних Сил України на 2016 - 2020 роки -  8000 грн.;

- місцевих стимулів для медичних працівників на 2019-2022 роки -  7688 грн.;

- профілактики та боротьби із захворюванням на сказ на території Погребищенського району на 2017-2019 роки для придбання антирабічної вакцини – 50000 грн.;

- розвитку охорони здоров’я Погребищенського району «Майбутнє Надросся в збереженні здоров’я його громадян» на 2019-2020 роки (придбання лікарських препаратів для лікування хворих на нецукровий діабет жителів Погребищенського району) - 29400 грн.;

- розвитку місцевого самоврядування у Погребищенському районі на 2018-2022 роки – 13300 грн.;

- підтримки сім'ї, дітей та молоді Погребищенського району на 2016- 2020 роки - 12500 грн.;

- Комплексної цільової програми соціального захисту жителів Погребищенського району на 2019 рік - 227051,02 грн.;

- співфінансування до Комплексної цільової програми соціального захисту жителів Погребищенського району на 2019 рік (для безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу) - 45000 грн.;

розвитку культури Погребищенського району на 2018-2022 роки (для проведення ІІ всеукраїнського культурно-освітнього форуму "Україна сакральна") - 39235 грн.;

- виконання Погребищенською районною державною адміністрацією повноважень, делегованих районною радою, на 2017-2021 роки (райдержадміністрація – 409000 грн., управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації – 140000 грн., управління фінансів райдержадміністрації – 120000 грн.);

- будівництва (придбання) доступного житла у Погребищенському районі Вінницької області на 2018-2019 роки (співфінансування до регіональної цільової Програми будівництва (придбання) доступного житла у Вінницькій області) - 9298000 грн.;

- Комплексної оборонно-правоохоронної програми Погребищенського району на 2016-2020 роки - 201000 грн. (Погребищенський районний військовий комісаріат – 20000 грн., районна державна адміністрація – 21000 грн., Погребищенське відділення поліції – 100000 грн., СБУ – 60000 грн.);

-поліпшення надання адміністративних послуг Центром надання адміністративних послуг в Погребищенському районі на 2017-2019 роки – 22200 грн.;

- обласному бюджету, на співфінансування регіональної програми «Власний дім» -   50000 грн.;

- розвитку інформаційного простору Погребищенського району на 2016-2020 роки -16000 грн.;

- розвитку та впровадження новітніх інформаційних технологій для покращення обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів у Погребищенському районі відповідно до концепції розвитку інформаційних технологій Державної казначейської служби України на 2019-2020 роки -1100000 грн.;

-  поліпшення пожежної безпеки населених пунктів та об’єктів усіх форм власності, розвитку інфраструктури пожежної охорони Погребищенського району на 2016-2020 роки - 100000 грн.;

-  для співфінансування районної програми «Відновлення гідрологічного режиму Гідрологічного заказника «Зелені криниці», оздоровлення річки Рось та її притоків у Погребищенському районі на 2018-2021 роки» -280000 грн.

 

Постійна комісія  з питань  економічних реформ, приватизації та регулювання  комунальної власності, роботи промисловості, транспорту і зв’язку, будівництва, комунального господарства, торгівлі, побутового обслуговування  населення, комплексного  розвитку  та  благоустрою  населених  пунктів ( голова комісії – Гоменюк В.І.).

Одним із пріоритетних напрямів в роботі районної ради є питання ефективного управління та утримання об’єктів права спільної власності територіальних громад сіл та міста Погребищенського району, володіння якими делеговано Погребищенській районній раді, оскільки як для сільської, так і для районної ради  природні ресурси, земля, рухоме і нерухоме майно  - є матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування, основними джерелами формування місцевих бюджетів.

На сьогодні, до сфери управління Ради належать 29 об’єктів спільної комунальної власності. В основному це будівлі та споруди закладів освіти, культури, охорони здоров’я, адміністративні будівлі, які передані на баланс районної ради, або знаходяться в сфері її управління.

Зусилля виконавчого апарату районної ради зосереджувалися на забезпеченні виконання рішень, прийнятих та затверджених депутатами на сесійних засіданнях районної ради, нормативних документів, передбачених  законодавством України. Це питання щодо оренди нерухомого майна, його  списання, передачі з балансу на баланс в межах спільної комунальної власності, передачі та прийняття об’єктів в комунальну власність інших територіальних громад, або у спільну власність громади Погребищенського району, а також пріоритетом  стоїть питання належного утримання та збереження адмінбудівель освітніх закладів, охорони здоров’я, закладів культури, доріг, водних ресурсів, придбання нового технологічного медичного обладнання, транспорту тощо.

Загалом з питань управління комунальною власністю, її використання, діяльності комунальних підприємств, закладів, установ  за висновками та рекомендаціями постійної комісії  було прийнято 62 рішення районної ради, та 4 розпорядження голови  ради.

В цьому році, на вищезазначені потреби, були направлені кошти, тільки з районного бюджету, на загальну суму близько  11 млн. грн.

Зокрема, назву найбільші проекти:

- 940 тис. грн. - комунальному підприємству “Погребищенська центральна районна лікарня” Погребищенської районної ради для проведення капітального ремонту відділення невідкладної допомоги та облаштуванням окремого входу;

- 3 млн. 298 тис.  грн. -  для завершення будівництва 8-ми квартирного будинку для молодих працівників медичної галузі в м. Погребище;

- 711 тис. 220 грн. – співфінансування будівництва нової будівлі Новофастівської амбулаторії ЗПСМ;

- 3 млн. 100 тис. грн.  - на ремонти різної складності комунальних доріг Погребищенського району;

- 1 млн. 100 тис. грн. – на виконання Програми розвитку казначейської служби у Погребищенському районі;

- 1 млн. 330 тис. грн. – на капітальний ремонт учбового корпусу №2 ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів;

- 60 тис. грн. – придбання медичного автомобіля для Плисківської амбулаторії ЗПСМ;

- 30 тис. грн. – для ремонту фасаду районного Будинку культури та інше.

Важливим напрямком діяльності щодо управління майном є вибір форми господарю¬вання для більш ефективного використання майна, що знаходиться в спільній власності територіальних громад сіл та міста району. Для цього ви¬значаються об’єкти, які доцільно передати в користування юридичним і фізичним особам на умовах оренди. Ведеться пошук орендарів, які будуть якомога ефективніше використову¬вати передане майно. Зокрема, за звітний пе¬ріод було здано в оренду 12 об’єктів, відповідно укладено 12 договорів оренди та продовжено термін дії по 5 договорах.

Як свідчить аналіз, у 2019 році установами, закладами, підприємствами спіль¬ної власності територіальних громад сіл та міста Погребищенського району в результаті здачі свого майна в оренду було отримано орендної плати в сумі - 327,57 тис. грн., що на - 30,0 тис. грн. більше, ніж у попередньому періоді.

Проводяться організацій¬ні роботи з первинної та поточної інвентаризації нерухомих об’єктів, з метою отримання технічних паспортів, свідоцтв на право власності, витягів про реєстрацію на об’єкти спільної власності, які не мають правовстановлюючих документів. Запущено процес виготовлення державних актів на землю під 3 адмінбудівлі районної ради та районного Будинку художньо-технічної творчості дітей. Гарним прикладом позитивного вирішення проблем мешканців району є робота депутатського корпусу районної ради, за взятими на себе раніше зобов’язаннями зі збереження документів з особового складу ліквідованих сільгосппідприємств району. Мова йде про районну комунальну установу “Погребищенський трудо¬вий архів”, яка утримується за кошти місцевих  бюджетів.  На даний час у цій установі на зберіганні знаходиться 97 фондів, а це близь¬ко  15,7 тисяч справ 30-ти ліквідованих юридич¬них осіб. У 2019 році до архіву звер-нулося 500 осіб. Громадянам видано більше 500 довідок соціально-правового характеру. Ми не маємо сьогодні проблем з розміщенням архівних матеріалів. Усі документи впорядко¬вані, систематизовані, їм забезпечено надійне збереження, і люди мають змогу отримати довідки, щоб підтвердити свій страховий стаж.

Що маємо зробити на перспективу:

- продовжити реконструкцію навчальних корпусів та гуртожитку комунального закладу “Погребищенський опорний заклад І-ІІІ ступенів №1”;

- домогтися  продовження будівництва Гопчицької школи;

- скоригувати проектно-кошторисну документацію та розпочати реконструкцію площі Героїв;

- продовжити будівництво дитячої музичної школи;

-   розпочати реконструкцію будівлі Плисківського центру “Милосердя” із впровадженням енергозберігаючих технологій.

 

Участь рад району  в 16-му обласному Конкурсі проектів  розвитку територіальних громад  в 2019 році дала можливість залучити додаткові кошти на реалізацію 7 проектів, які стали переможцями, а саме:

- «Встановлення вуличних тренажерів на стадіон «Колос» – розробник Погребищенська районна рада    (загальна сума за проектом– 240,0 тис.грн., з них: кошти фонду – 80,0 тис.грн., районний бюджет – 14,00 тис. грн., міська рада – 10,0 тис.грн., спонсорські кошти – 10,0 тис.грн.);

- «Школі – вікна, дітям – тепло» - Морозівська сільська рада (загальна сума за проектом – 140,0 тис.грн., з них: кошти фонду –30,0 тис.грн., районний бюджет – 10,0 тис. грн., сільська рада – 100,0 тис.грн.);

- «Обличчя сучасної медицини» - Павлівська сільська рада  (загальна сума за проектом– 280,369 тис.грн., з них: кошти фонду –99,5 тис.грн., районний бюджет – 56,0 тис. грн., сільська рада – 74,869 тис.грн., спонсорські кошти – 50,0 тис.грн.);

- «Реконструкція вуличного освітлення за інноваційними технологіями» - Розкопанська сільська рада  (загальна сума за проектом – 769,361 тис.грн., з них: кошти фонду – 99,0 тис.грн., районний бюджет – 76,9 тис. грн., сільська рада – 593,461 тис.грн.);

- «В нову Українську школу – енергозберігаючі технології» -Черемошненська сільська рада (загальна сума за проектом – 125,0 тис.грн., з них: кошти фонду –32,5 тис.грн., районний бюджет – 12,5 тис. грн., сільська рада – 50,0 тис.грн., спонсорські кошти – 30,0 тис.грн.);

- «Енергоефективність та енергозбереження справа кожного, користь для всіх» - Черемошненська сільська рада (загальна сума за проектом – 199,30178 тис.грн., з них: кошти фонду – 69,30178 тис.грн., районний бюджет – 15,0 тис. грн., сільська рада – 55,0 тис.грн., спонсорські кошти – 60,0 тис.грн.);

- «Підвищення ефективності використання енергетичних ресурсів комунальним закладом Ширмівська ЗОШ І-ІІІ ступенів» - Ширмівська сільська рада (загальна сума за проектом – 225,888 тис.грн., з них: кошти фонду – 90,0 тис.грн., районний бюджет – 22,0 тис. грн., сільська рада – 56,8885 тис.грн., спонсорські кошти – 5,07 тис.грн.).

На реалізацію даних проектів з різних джерел використано всього 1979,91978 тис.грн.

 

Комісія з питань агропромислового  комплексу, регулювання  земельних відносин, охорони  довкілля, раціонального  використання  надр( голова комісії – Колотуцький О.Л.) за звітний період  з грудня  2018 року  провела 6 засідань та розглянула  30 питань.

Постійна комісія здійснює попередній розгляд та вносить на пленарне засідання районної ради рекомендації, висновки з питань сільського господарства, затвердження  проектів землеустрою  щодо встановлення  меж населених пунктів на територіях сільських рад Погребищенського району,  розглядає проекти районних програм та контролює їх виконання. Основна маса питань (27) , розглянутих даною комісією за  звітний період, – це затвердження  проектів землеустрою  щодо встановлення  меж населених пунктів на територіях сільських рад Погребищенського району.

Крім того, постійна комісія забезпечує контроль за виконанням заходів 4 районних програм, а саме:

- профілактики та боротьби із захворюванням на сказ на території Погребищенського району на 2017-2019 роки;

-  використання коштів  на освоєння земель для сільськогосподарських та лісогосподарських потреб, поліпшення відповідних угідь   і охорони земель, проведення грошової оцінки землі, інвентаризації земель у  Погребищенському районі Вінницької області  на 2016 – 2020 роки;

-  «Питна вода на 2007-2020 роки»;

- відновлення гідрологічного режиму  Гідрологічного заказника         «Зелені криниці», оздоровлення річки Рось та її притоків на 2018-2021 роки. Слід зазначити, що в 2019 році  на співфінансування районної програми “Відновлення гідрологічного режиму гідрологічного заказника “Зелені криниці”, оздоровлення річки Рось, та її притоків у Погребищенському районі на 2018-2021 роки” було виділено 280 тис. грн. з районного бюджету.

 

Комісією  з питань освіти, культури і туризму, спорту, роботи з молоддю, охорони здоров”я,  соціального захисту населення, роботи з ветеранами ( голова комісії – Кравчук Г.М.)   за період з грудня 2018 проведено 10 засідань, на яких розглянуто 33 питання.

На засіданнях комісії розглядалися проекти програм, заслуховувалися  звіти про виконання програм, що входять до повноважень комісії.

Особливу увагу комісія приділяла наступним питанням:

- Про створення комунальної установи «Погребищенський інклюзивно-ресурсний центр» Погребищенської районної ради,

- Про Комплексну цільову програму соціального захисту жителів Погребищенського району на 2019 рік,

- Про призначення головного лікаря комунального підприємства «Погребищенська центральна районна лікарня» Погребищенської районної ради,

- Про затвердження Статуту, Положень про філії та штатного розпису комунального закладу «Погребищенський опорний заклад  середньої освіти  І-ІІІ ступенів №1» Погребищенської районної ради Вінницької області,

- Про утворення спостережної ради комунального підприємства Погребищенська центральна районна лікарня» Погребищенської районної ради,

- Про наглядову раду КП «Погребищенський центр первинної медико-санітарної допомоги» Погребищенської районної ради.

 

Постійна комісія з питань  зміцнення законності, правопорядку, охорони прав людини ( голова комісії – Скалецький О.О.) з грудня минулого року провела 5 засідань, на яких  було опрацьовано 11 питань.

Постійна комісія здійснює контроль  за дотриманням вимог чинного законодавства депутатами районної ради, її головою, заступником голови в частині запобігання  та врегулювання конфлікту інтересів, згідно з рішенням 9 сесії Погребищенської районної ради 7 скликання від 23 червня 2016 року №162.

За звітний період профільною комісією вивчені та погоджені для затвердження сесіями ради проекти рішень по таких основних питаннях, як:

- хід виконання та внесення змін до Комплексної оборонно-правоохоронної програми Погребищенського району на 2016-2020 роки;

-  інформації  начальника Погребищенського відділу Калинівської місцевої прокуратури радника юстиції Проця А.А. про результати діяльності прокуратури на території району, шляхом надання узагальнюючих статистичних та аналітичних даних;

- інформації начальника Погребищенського ВП Калинівського ВП ГУНП  у Вінницькій області  майора поліції Гавриша В.В. про діяльність у сфері охорони  та захисту прав і свобод  людини, протидії злочинності, забезпечення публічної безпеки і порядку на території району;

- затвердження списку присяжних Погребищенського районного суду.

Зазначені вище питання перебувають на постійному контролі комісії.      Інформація про хід виконання заходів Комплексної оборонно-правоохоронної програми Погребищенського району на 2016-2020 роки   вивчалася депутатами за безпосередньої участі керівників установ та організацій - виконавців програми, представників інших зацікавлених служб, засобів масової інформації, представників РДА, служби у справах дітей РДА, районного ЦССДСМ.  За результатами розгляду інформацій направлені  рекомендації Погребищенському ВП  Калинівського ВП ГУНП   у Вінницькій області, районній державній адміністрації, її відділам та службам, міській та сільським радам.

 

Виконавчим апаратом районної ради проведено аналіз стану додержання положень законодавчих актів про службу в органах місцевого самоврядування та боротьбу з корупцією в районній раді.

З метою реалізації державної політики у сфері боротьби з корупцією, а також запобігання, протидії, своєчасного реагування на факти корупції та інші правопорушення, забезпечення відкритості, доступності та достовірності інформації, розпорядженням голови районної ради від 26 грудня 2013 року №59  начальника  відділу правового та кадрового забезпечення діяльності районної ради визначено відповідальною  особою з питань запобігання та виявлення корупції у виконавчому апараті районної ради.

У районній раді проводиться постійний контроль щодо виявлення і усунення чинників, які могли б мати ризики вчинення корупційних правопорушень,  при підготовці проектів рішень та розпоряджень голови, як з основної діяльності, так і з кадрової роботи, їх розгляді та візуванні.

Здійснення контролю за дотриманням депутатами районної ради, її головою, заступником голови вимог  ст.59-1 Закону  України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про запобігання корупції» в частині запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, надання зазначеним  особам консультацій та роз’яснень щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, поводження з майном, що може бути неправомірною вигодою та подарунками, згідно з рішенням 9 сесії   районної ради  7 скликання  від 23 червня 2016 року   № 162 покладено  на профільну постійну комісію  районної ради (голова комісії - Скалецький О.О.).

Депутати  місцевих рад, відповідно до підпункту б)  п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції»,  зобов’язані щорічно до 1 квітня  подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання  функцій  держави або місцевого самоврядування, шляхом заповнення  на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

У встановлені законодавством терміни усі посадові особи та депутати  районної ради  подали декларації про свої доходи та витрати за 2018 рік.

У звітному періоді посадові особи районної ради та депутати до дисциплінарної та кримінальної відповідальності за фактами корупції не притягувалися.

На виконання ст. 28 Закону України «Про запобігання  корупції»,  у разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів, депутати  районної ради, голова чи заступник голови подавали до сесії відповідну письмову заяву, яка оголошувалася на пленарному засіданні  і додавалася до протоколу сесії,  та не брали участі у голосуванні.

 

Робота по розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації, ведення особистого прийому громадян.

За період з грудня 2018 по листопад поточного року від жителів Погребищенського району отримано та опрацьовано 47 звернень громадян, 7 із них - колективних.

На першому місці за кількістю звернень стоять питання соціального захисту населення, в частині виділення матеріальної допомоги – 27 звернень, на які виділено 35,0 тисяч гривень (всього  з районного бюджету за заявами громадян виділено 227,5 тис.грн). На другому місці за кількістю звернень – питання в галузі освіти району. Їх нараховується 6. Більшість з них від жителів Павлівської територіальної громади з приводу зміни статусу комунального закладу «Павлівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» Погребищенської районної ради Вінницької області.

За звітний період розглянуто 4 звернення з питань комунального господарства та 2 звернення з питань житлової політики. Стосувалися вони капітального та поточного ремонтів приватного та багатоквартирного житлового фонду.

Зверталися громадяни з приводу аграрної політики – 1 звернення,  охорони здоров’я – 1 звернення, щодо культури та культурної спадщини – 1, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 2, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізкультури і спорту - 1, транспорту і зв’язку - 1 та 1 - з питань праці і заробітної плати.

На особистому прийомі громадян побувало 16 мешканців району. Найбільше зверталися громадяни з проханням у наданні матеріальної допомоги, вирішенні питань в галузі освіти та житлової політики.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»,  до районної ради за звітний період надійшло 6 запитів. Запитувачів цікавила інформація щодо бюджету Мончинської сільської ради, кількості комунальних установ в районі та рішення сесій Погребищенської районної ради «Про призначення головного лікаря «КП Погребищенська ЦРЛ»», «Про створення комунального закладу «Погребищенська опорна загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів» Погребищенської районної ради Вінницької області» і  філії «Павлівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» та щодо встановлення регіональних мов.

 

Забезпечення гласності  у роботі  районної  ради та її органів.

Відповідно до норм законів України «Про доступ до публічної інформації»,  «Про інформацію», «Про місцеве самоврядування в Україні», інших нормативних актів, діяльність ради та її керівництва висвітлюється на офіційному сайті районної ради та на сторінках газети «Колос».

У визначені законом терміни оприлюднюються розпорядження про скликання сесій ради з орієнтовним переліком внесених на їх розгляд питань, а також інформації  у «Колосі» про проведені радою пленарні та інші засідання.

З метою широкого інформування громадськості та дотримання вимог чинного законодавства України  через  офіційну вебсторінку  вчасно розміщуються усі нормативні та інші акти районної ради, а саме розпорядження голови, затверджені сесією районної ради рішення з результатами поіменного голосування по кожному з них, проекти рішень чергових сесій, інформації   у сфері протидії корупції у виконавчому апараті районної ради, оголошення про проведення заходів та конкурсів, інша актуальна інформація.

 

Посадові особи виконавчого апарату ради свою діяльність здійснюють згідно функціональної спрямованості відділів, закріпленої у Положенні про виконавчий апарат  районної ради,  відповідно до посадових інструкцій та норм чинного законодавства України.

Виконавчий апарат здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, сприяє депутатам  районної ради у виконанні їх повноважень та забезпечує взаємодію районної ради з територіальними громадами, органами виконавчої влади, посадовими особами місцевого самоврядування рад усіх рівнів.

З грудня 2018 року до районної ради надійшло 580 листів від органів місцевого самоврядування, виконавчої влади, підприємств, організацій різних форм власності, в тому числі 46 - щодо заяв та звернень громадян. Загальна кількість вихідної кореспонденції склала - 651 документ. Виконавчим апаратом підготовлено та видано 144 розпорядження, з них 39 - по основній діяльності, з кадрових питань – 44, про відпустки - 30, про відрядження працівників – 31 розпорядження.

Протягом 2019 року у зв’язку із закінченням строків зберігання було впорядковано та підготовлено до передачі на архівне зберігання  документи районної ради за 2011-2017 роки  (частково за 2008 - 2010 роки). У результаті цієї роботи архівному сектору Погребищенської РДА передано на зберігання 289 справ постійного зберігання.

За працівниками виконавчого апарату закріплені профільні постійні комісії районної ради.

На постійному контролі працівників виконавчого апарату,  відповідальних за роботу постійних комісій, перебувають аналіз вхідних документів,  підготовка матеріалів до розгляду комісіями,  участь у  розробці проектів рішень, організація засідань, сприяння  комісіям  у веденні документації, протоколів, підготовка аналітичних інформацій та звітів, забезпечення зберігання  та підготовка до передачі документів комісій на архівне зберігання, забезпечення співпраці профільних комісій з відповідними структурними підрозділами РДА, керівниками установ та організацій, місцевими радами, робота  з  депутатськими  запитами, зверненнями, узагальнення  пропозицій і  зауважень  депутатів, висловлених   на  сесіях та засіданнях комісій районної  ради, доведення  їх  до  виконавців для  вжиття  заходів  щодо  реалізації  та  інформування  депутатів.

Працівниками апарату районної ради надається  консультаційна допомога сільським радам, депутатам рад усіх рівнів, жителям району з питань застосування законодавства України, в тому числі у сфері місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування, з питань управління спільною власністю територіальних громад сіл та міста  району тощо.

 

Співпраця з органами місцевого самоврядування та громадами.

Така взаємодія є основною передумовою ефективної роботи районної ради та її керівництва, і дає можливість вирішувати як місцеві проблеми, так і спільні питання, що стосуються жителів усього району.

Районна рада тримає постійний контакт з сільськими та міським головами по всіх  питаннях, і це сприяє прийняттю виважених та  узгоджених рішень в інтересах територіальних громад і району в цілому.

З метою вивчення галузевих питань, вироблення спільних напрямків у вирішенні проблем, які виникають, проводяться наради за участю посадових осіб місцевих рад.

Керівництво та депутатський корпус ради беруть участь у  сесіях місцевих рад, загальних зборах громадян, у масових заходах, які проводяться у  громадах району.

У 2019 році продовжувалась співпраця з Вінницькою обласною асоціацією органів місцевого самоврядування щодо опрацювання різноманітних законопроектів і нормативних документів.

У звітному періоді я постійно брав участь у роботі сесій обласної ради, засіданнях Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові обласної ради. Також брав участь в роботі  Госпітальної ради, у семінарах та нарадах  з питань запобігання корупції, врегулювання конфлікту інтересів, з питань екологічної безпеки, регіонального економічного розвитку  в умовах децентралізації місцевої влади та інших заходах.

У різноманітних семінарах, тренінгах, навчаннях брали участь також  посадові особи районної, міської і сільських рад. Делегації на такі заходи від району формувалися районною радою відповідно до листів обласної ради, облдержадміністрації, Вінницького обласного центру підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, Академії державного управління при Президенті України, Одеського регіонального інституту державного управління тощо.

Шановні колеги!

Наступний рік буде фінальним у роботі  Погребищенської районної ради та всіх місцевих рад нашого району.

7 скликання, найімовірніше, завершить одну із  сторінок історії розвитку місцевого самоврядування в Україні.

Реформа адміністративно-територіального і державного устрою спрямована на кардинальну перебудову того, що було донині.  У результаті цієї реформи буде створено нову систему самоврядування в Україні. Цей процес можна сміливо порівняти з облаштуванням нового фундаменту під нашою державою, бо саме з самоврядування починається організація влади в державі та розбудова взаємовідносин між різними рівнями державних органів.

Дуже сподіваюся на те, що усі ці трансформаційні процеси підуть на користь кожному українцю, кожній територіальній громаді та Україні в цілому.

Щодо нашої конкретної ситуації, то переконаний, що дії районної ради та райдержадміністрації, спрямовані на те, щоб територія району свого часу не була роздроблена на малі ОТГ, були дуже доцільними і правильними. Єдина Погребищенська об’єднана територіальна громада, яка створиться у майбутньому в межах району, маючи уже сформовану інфраструктуру, буде здатна  вирішувати усі  питання життєзабезпечення своїх жителів і матиме набагато більше шансів для стабільного соціального та економічного розвитку.

Завершуючи свій звіт, хочу щиро подякувати всім депутатам районної ради, керівництву райдержадміністрації,  міському та сільським головам, працівникам виконавчих апаратів усіх місцевих рад за особистий внесок у спільні дієві справи, за те, що ми разом вирішуємо реальні проблеми, які турбують наших земляків, за небайдужість і готовність самовіддано працювати на благо людей.

Те позитивне, що було зроблено впродовж частково 6-го та 7-го скликань районної ради, – це лише наші з вами спільні надбання і досягнення, шановні колеги.

Переконаний,  що у наступному році  ми з вами, і надалі співпрацюючи, на основі взаємної  довіри і відповідальності перед людьми, будемо успішно  вирішувати питання, які ставитиме перед владою життя.

 

Дякую за увагу.