Звіт голови Погребищенської районної ради 7 скликання Волинського С.О. про свою діяльність за період з грудня 2019 року

Погребищенська районна рада

Заголовок 1

Любой ваш текст

Заголовок 2

Любой ваш текст

Заголовок 3

Любой ваш текст

Заголовок 4

Любой ваш текст

  • Погребище

    Центр міста Погребище - площа Героїв
  • Прапор

    Маленька часточка держави
    Великою любов'ю пломенить!
                              Г.Кравчук
  • Надросся

    Серед прекрасного Поділля
    Надросся наше простяглось
                                В.Вітюк
  • Рось

    Права притока Дніпра.

Звіт голови Погребищенської районної ради 7 скликання Волинського С.О. про свою діяльність за період з грудня 2019 року

 

 

Шановні  депутати  і  запрошені!

Враховуючи вимоги пункту 17 частини 6 статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та пункту 17 частини 3 статті 53 регламенту Погребищенської районної ради 7 скликання я,  як голова районної ради звітую сьогодні про свою діяльність за період з грудня 2019 року.

Районна рада як самоврядний орган наразі уповноважена  представляти спільні інтереси   міської та 26-ти сільських  територіальних громад району.

Діяльність районної ради у звітному періоді  здійснювалася у межах чинного законодавства, відповідно до Конституції, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», інших законів та нормативно-правових актів, які визначають повноваження самоврядних органів, регламенту, планів роботи ради, розпоряджень голови районної ради тощо.

Свої корективи у роботу районної ради, району в цілому в поточному році внесли карантинні заходи, введені через пандемію захворюваності на СОVID-19.

2020 рік сповна  дав усім нам відчути  надзвичайну важливість для суспільства медичної галузі. Тому вважаю, що розпочати свій звіт маю саме з цієї теми.

В умовах, що склалися об’єктивно, належним чином спрацювали комунальні підприємства Погребищенської районної ради – центральна районна лікарня та центр первинної медико-санітарної допомоги. Реанімаційним, хірургічним, пологовим відділеннями  надавалася  і надається зараз допомога жителям  нашого та інших районів.

З початку року обстежено 771 громадянина на посіви (ПЛР-тест), проведено 412 ІФА-досліджень. 57 випадків захворювання на СОVID-19 підтверджено. Смертельних випадків не було.

Районна влада працює над тим, щоб ЦРЛ могла надавати якісні медичні послуги на належному матеріально-технічному рівні. З цією метою з районного бюджету постійно виділяються кошти  на придбання медичного та іншого необхідного для роботи медзакладу обладнання. Так, у 2019-2020 роках за кошти районного бюджету були придбані: флюорограф за 1797600 грн., дерматоскоп за 8453 грн., лінза–об”єктів діоптрій – 17000 грн., пульсометр - 6738 грн., набір для проктологічного втручання – 92983 грн., насоси інфузійні – 48000 грн., комп»ютери – 143514 грн., ноутбуки – 55657,78 грн., холодильники – 20996 грн., кондиціонер – 28830 грн.

Лікарні у вигляді благодійної допомоги товариством з обмеженою відповідальністю «ТД «Ярило» було передано апарат штучної вентиляції легень «Блізар». За рахунок коштів фонду розвитку Погребищенського району придбано пральну машину за 6990 грн. З  ЦПМСД на баланс лікарні передано автомобіль.

Протягом 2019-2020  років проводилися ремонтні роботи окремих приміщень першого поверху  та ганку  будівлі КП «Погребищенська центральна районна лікарня», де розміщено відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги. Проводилися окремі тендери: на 1-ий поверх на суму 1000700,00 грн. (2019 рік – 282008,26 грн., 2020  рік - 718691,74 грн.) та на ганок – 740282,00 грн.( відповідно 608405,71 грн. та 131876,29 грн.).

На медичні заклади  у 2020 році було виділено з районного бюджету такі кошти : ЦПМСД – 7612 тис.грн.   (в тому  числі на зарплату первинці – 3845 тис.грн.), ЦРЛ- 6617 тис.грн.

Окремо слід подякувати медикам на селі, бо то великі  ентузіасти своєї справи. Фельдшери надають долікарську невідкладну допомогу цілодобово!  При тому, що заробітна плата їхня мізерна і становить  близько 6 тис.грн. Маємо у районі 27 фельдшерських пунктів, мережа практично збережена у кожній раді. ФП зараз утримуються за рахунок сільських рад і районного бюджету. Влада змушена була піти на такий крок, аби зберегти медицину на селі, адже медична реформа фельдшерських пунктів по селах як не бачила, так і не бачить.

В районі працює 10 амбулаторій загальної практики, 13 сімейних лікарів і один педіатр.

Усі заклади ЦПМСД забезпечені обладнанням, комп’ютерною технікою та інтернет-зв’язком відповідно до вимог Національної служби здоров'я України.

На 2020 рік заплановано добудувати Новофастівську амбулаторію (загальна сума становить 9 млн. грн.), Плисківську (2200 тис.грн.) та  Дзюньківську (3800 тис.грн.).

На первинку отримано 4 нових спеціалізованих автомобілі – на Дзюньківську, Ширмівську, Новофастівську та Плисківську амбулаторії.

У цьому році було заплановано фінансування на первинну ланку з районного бюджету (заробітна плата і поточне утримання) у сумі 3430455 грн., з сільських бюджетів – 3559657 грн., профінансовано  відповідно 3222630 грн. та 1948761,05 грн.

Завершено будівництво 8-квартирного будинку для медичних працівників району. Залишилося прийняти його до спільної власності громад району і роздати медикам відповідно до районної цільової Програми будівництва  (придбання) доступного житла у Погребищенському районі  Вінницької області на 2018-2020 роки. Це також дасть змогу покращити надання медичних послуг жителям громад шляхом залучення нових висококваліфікованих кадрів до ЦРЛ та ЦПМСД.

Тобто, зроблено у цьому напрямку багато конкретних справ. І ми, як влада, робили і робимо все від нас залежне, аби при будь-яких реформах і обставинах, включаючи можливі пандемії, жителі Погребищенського району могли отримати на місці якісні медичні послуги.

Не маю права обійти увагою і роботу наших комунальних освітніх закладів в умовах карантину. Значення роботи вчителя змогли ще раз, і досить предметно,  оцінити батьки, яким довелося своїх дітей  вдома вчити  і виховувати, дотримуючись освітніх програм. Школи справились з  дистанційним роботою.  Якими методами і шляхами це досягалося, можемо собі тільки уявити.  Справились, звичайно, і батьки, і діти. За це їм велика вдячність.

Загалом випробовування новими умовами навчання освітня галузь пройшла на належному рівні.

Зараз уже зрозуміло, що  дистанційна форма навчання буде застосовуватися і надалі, як повноцінна і рівноправна.  У зв»язку з цим керівництву  шкіл і педколективам доведеться переформатовувати деякі організаційні моменти, а  владі - багато працювати, аби у нових реаліях школи району були забезпечені усім необхідним для нормальної роботи.

Шановні друзі! Непростий 2020 рік дуже рельєфно показав нам, що медики і вчителі – то справжні герої нашого часу.

Щиро  дякую вам, шановні лікарі та освітяни, за самовіддану роботу і  високопрофесійне виконання  своїх обов»язків.  Дуже сподіваюся, що держава нарешті  достойно оцінить вашу в усіх розуміннях незамінну для суспільства працю.

 

А тепер перейду безпосередньо до звіту.

Основною організаційно-правовою формою роботи районної ради  є її сесійна діяльність, яка складається з пленарних засідань та роботи створених радою органів, а саме  постійних комісій та  президії як дорадчого органу ради.

Графік проведення сесій було дещо змінено у зв’язку з карантином. Так, у березні чергова сесія не відбулася. Питання її порядку денного частково були розглянуті на позачерговій та наступній черговій сесіях, які відбулися відповідно 14 травня та 18 червня.

Пленарні засідання та робота постійних комісій проводилися з дотриманням карантинних вимог у межах норм регламенту ради.

 

З грудня 2019 року проведено 6 (включно з поточною) сесій районної ради, в т.ч. 3 - позачергових.

 

За звітний  період депутатами на пленарних засіданнях було затверджено  108 рішень різного спрямування, які, зокрема, стосувалися:

- питань соціально-економічного розвитку  -1;

- районного бюджету - 11;

- затвердження районних програм ( в т.ч. в новій редакції) та зняття виконаних програм з контролю - 7;

- виконання програм, внесення до них змін -16;

-  культури –2;

- соціальної політики -1;

- медицини -3;

-  освіти, молоді, дітей та спорту -9;

-  зміцнення законності і правопорядку -5;

-  земельних питань -17;

-  функціонування комунальної власності - 38;

- будівництва -1;

-  створення, реорганізації комунальних підприємств, закладів та установ -  1;

-  затвердження статутів, положень, порядків, створення  комісій  та внесення змін до них –3;

- питань регламенту, депутатської діяльності, етики та виконання рішень районної ради - 9;

-  здійснення делегованих районною радою повноважень –5.

 

З грудня 2019 року районна рада своїми рішеннями  затвердила  6 цільових програм за такими напрямками:   з питань економічного та соціального розвитку –1; соціального захисту  -1; освіти -1;  з природоохоронних питань та землеустрою –1; будівництва (придбання) доступного житла –1, поліпшення надання адміністративних послуг – 1.

 

За цей період прийнято 7 рішень про затвердження чи зняття з контролю виконаних районних програм,  9 рішень щодо ходу виконання районних програм  та  внесення  до них змін.

На даний час на контролі постійних комісій перебуває 33 районні цільові програми, затверджені районною радою сьомого та попередніх скликань.

Окремо хочу сказати  про районну  Програму розвитку автомобільних доріг загального користування місцевого значення на 2018-2020 роки. Загальний запланований  обсяг її фінансування – 81 млн.грн. (2018 рік – 25 млн.грн., 2019 – 27 млн.грн., 2020 -29 млн.грн).

Мережа автодоріг місцевого значення  по району становить 354 км, з них 113 км – доріг обласних, 241 км – районних. Щороку потребують ремонту близько 100 км доріг.

На даний час проводяться роботи по Морозівському і  Черемошненському напрямках та плануються роботи по Ширмівському напрямку.

 

Всього за  період 7 скликання радою було проведено, включно з поточною, 42 сесії.  Затверджено 997 рішень, 65 з яких стосувалися затвердження цільових районних програм та прийняття їх у новій редакції. На чергових сесіях планово слухалися звіти про хід виконання прийнятих програм та районного бюджету за кожен квартал окремо, а  кожного першого кварталу  щороку затверджувався звіт про виконання районного кошторису за попередній рік.

 

Щодо виконання бюджету Погребищенського району  за 8 місяців  поточного року, то слід зазначити, що його виконання становить  105,4 %,  планові показники складають 76767051 грн., фактично надійшло станом на 31.08.2020 р. 80900394  грн., перевиконання складає 4133343 грн.

Доходна частина  районного бюджету по загальному фонду за 8 місяців виконана на 102,0 %,   планові показники  становили 38094394 грн., фактично надійшло 38847378 грн., перевиконання складає 752984 грн.

Бюджет міської ради  виконаний на 106,0 %. План надходжень за 8 місяців  2019 року становить 11897870 грн., фактично надійшло 12612417 грн., понад план надійшло 714547 грн.

Бюджети сільських рад  за  звітний період в загальному виконані на 110,0 %  (при плані 26774787 грн. надійшло 29440599 грн.),  перевиконання планових показників - 2665812 грн.

Найвищих показників виконання доходної частини досягли: Розкопанська сільська рада – 142,8 %,  понад план надійшло 303682 грн., Педосівська – 137,0%, – 348484 грн., Гопчицька – 133,6% -  308601 грн., Адамівська  -131,4 % - 225130 грн.,  Надроссянська – 129,4% - 115509 грн., Очеретнянська – 117,0% - 276878 грн.

На 90,0% виконала свій бюджет Черемошненська  сільська рада, недоотримавши з початку року 126554 грн.

 

Президія Погребищенської районної ради.

Створена 03 грудня 2015 року за рішенням №3 1 сесії районної ради  7 скликання та діє згідно  затвердженого про неї Положення і  ст.51 регламенту районної ради.  До її складу   входить 8 депутатів: голова  та заступник голови ради і шість голів профільних постійних комісій.

За період з грудня 2019 року відбулося 4 засідання президії та розглянуто 8 питань.

Пропозиції щодо планових та позапланових питань, які мали вноситись на порядок денний сесій, їх розподілу  між засіданнями вносилися членами президії, враховуючи усі причини та передумови розгляду того чи іншого питання.

Порядки денні сесій формувалися спільно головами комісій на засіданні президії. І вже враховуючи  рішенням президії, формувалися і підписувалися розпорядження голови районної ради про скликання сесій, рекомендований порядок денний та порядок роботи комісій з питань підготовки матеріалів на розгляд пленарних засідань та затвердження радою.

 

Постійні комісії районної ради.

У сьомому скликанні маємо шість профільних постійних комісій, які сформовані відповідно до ст. 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», регламенту районної ради та рішення №2 1 сесії районної ради 7 скликання від 03 грудня  2015 року.

Комісії працюють, враховуючи  щорічний план роботи районної ради, згідно розпоряджень голови  ради про скликання сесій, а також скликаються при потребі розгляду актуальних питань, які віднесені до відання тієї чи іншої комісії.

Комісії тісно співпрацюють з профільними структурними підрозділами районної державної адміністрації, установами, організаціями, місцевими радами, залучають до своєї роботи необхідних фахівців, громадськість та засоби масової інформації. Це сприяє високій ефективності та якості вивчення питань, формуванню та затвердженню на сесіях ради виважених рішень.

Постійними  комісіями районної  ради з грудня  2019 року загалом проведено 31 засідання, на яких вивчено 103 питання та погоджено усі проекти рішень, які виносилися на розгляд сесій ради.

До порядку денного сесії включене питання про звіт голови профільної постійної комісії Поліщука І.І. щодо діяльності усіх постійних комісій. Тому у своїй доповіді спинюся на роботі комісій у звітному періоді дуже коротко.

 

Постійна комісія з питань  регламенту, депутатської діяльності і етики, гласності, адміністративного  устрою, взаємодії з органами  місцевого самоврядування (голова комісій - Поліщук І.І.) за звітний  період провела 4 засідання та розглянула 11 питань.

Згідно функціональних завдань  основним завданням  роботи комісії був постійний аналіз та узагальнення результатів діяльності  усіх профільних комісій, депутатів на виборчих округах і в територіальних громадах, планування роботи районної ради та створених нею органів, контроль за ходом виконання рішень та цільових програм відповідного спрямування.

 

З грудня 2019 року було проведено 5 засідань комісії з питань бюджету ( голова комісії – Миколюк М.Д.) , на яких розглянуто 18 питань.

Комісія у постійному режимі здійснювала контрольну функцію за ходом виконання районного бюджету, результатами виконання і фінансування районних  програм. Протягом звітного періоду заслуховувались звіти про виконання програм у сфері освіти, охорони здоров’я, фізичної культури і спорту, оборонно-правоохоронної роботи, підтримки учасників АТО, вносилися зміни до районних цільових програм.

Профільна комісія  розглядала  питання про  внесенню змін до районного бюджету на 2020 рік, які були  пов’язані з розподілом додаткових надходжень та коштів вільного залишку, про затвердження цільових районних програм та внесення до них змін  у частині їх фінансування.

Постійна комісія  з питань  економічних реформ, приватизації та регулювання  комунальної власності, роботи промисловості, транспорту і зв’язку, будівництва, комунального господарства, торгівлі, побутового обслуговування  населення, комплексного  розвитку  та  благоустрою  населених  пунктів (голова комісії – Гоменюк В.І.).

За звітний період комісія провела 8 засідань та  винесла розгляд сесій районної ради 40 проектів рішень з питань, які входять до її повноважень.

Пріоритетними напрямами роботи комісії є забезпечення надходження коштів від здавання в оренду комунального майна шляхом передачі вільних об’єктів в оренду, мінімізації заборгованості та виявлення безхазяйного майна, яке в подальшому передається в оренду, що забезпечує його подальше ефективне використання.

За звітний період  на рахунки балансоутримувачів надійшло коштів на загальну суму – 418,1 тис. грн.

Комісія  приділяє велику увагу  удосконаленню роботи щодо управління майном спільної власності. Зокрема, за період з грудня 2019 року було укладено 9 договорів оренди.

 

Комісія з питань агропромислового  комплексу, регулювання  земельних відносин, охорони  довкілля, раціонального  використання  надр( голова комісії – Колотуцький О.Л.) за звітний період  з грудня  2019 року  провела 4 засідання.

Було розглянуто  15  питань. Зокрема, про затвердження   проектів землеустрою щодо встановлення  меж  населених пунктів району - 14  питань та    про хід виконання      районної   програми  відновлення гідрологічного режиму  Гідрологічного заказника «Зелені криниці», оздоровлення річки Рось та її притоків на 2018-2021 роки».

 

Комісією  з питань освіти, культури і туризму, спорту, роботи з молоддю, охорони здоров”я,  соціального захисту населення, роботи з ветеранами ( голова комісії – Кравчук Г.М.)

Всього постійна комісія за звітний період провела 9 засідань, на яких було розглянуто 17 питань.

Розглядалися проекти програм, заслуховувалися  звіти про виконання програм, що входять до повноважень комісії.

Особливу увагу комісія приділяла наступним питанням:

- про Комплексну цільову програму соціального захисту жителів Погребищенського району, на 2020 рік;

- про Порядок підвезення учнів та педагогічних працівників комунальних закладів загальної середньої освіти спільної власності територіальних громад сіл та міста Погребищенського району, до місця навчання та у зворотному напрямку (до місця проживання);

- Про клопотання щодо нагородження Почесною відзнакою «За заслуги перед Вінниччиною»;

- Про створення КУ «Погребищенський районний центр професійного розвитку педагогічних працівників» Погребищенської районної ради Вінницької області.

 

Постійна комісія з питань  зміцнення законності, правопорядку, охорони прав людини ( голова комісії – Скалецький О.О.)

Протягом поточного року проведено 1 засідання комісії, на якому   було розглянуто 2  питання:

-  інформація  начальника Погребищенського відділу Калинівської місцевої прокуратури радника юстиції Проця А.А. про результати діяльності прокуратури на території району, шляхом надання узагальнюючих статистичних та аналітичних даних;

- інформація начальника Погребищенського ВП Калинівського ВП ГУНП  у Вінницькій області  полковника поліції Дармограя П.В. про діяльність у сфері охорони  та захисту прав і свобод  людини, протидії злочинності, забезпечення публічної безпеки і порядку на території району.

Постійна комісія з питань зміцнення законності, правопорядку, охорони прав людини  здійснює контроль  за дотриманням вимог статті 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про запобігання корупції» депутатами районної ради, її головою, заступником голови в частині запобігання  та врегулювання конфлікту інтересів, згідно з рішенням 9 сесії Погребищенської районної ради 7 скликання від 23 червня 2016 року №162 «Про визначення  постійної комісії районної ради 7 скликання відповідальної за здійснення контролю щодо дотримання вимог статті 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про запобігання корупції» депутатами районної ради, її головою, заступником голови в частині запобігання  та врегулювання конфлікту інтересів», регламентом районної ради 7 скликання та Положенням про комісії Погребищенської районної ради 7 скликання .

 

Аналіз стану додержання положень законодавчих актів про службу в органах місцевого самоврядування та боротьбу з корупцією в районній раді.

З метою реалізації державної політики у сфері боротьби з корупцією, а також запобігання, протидії, своєчасного реагування на факти корупції та інші правопорушення, забезпечення відкритості, доступності та достовірності інформації, розпорядженням голови районної ради від 26 грудня 2013 року №59  начальника  відділу правового та кадрового забезпечення діяльності районної ради визначено відповідальною  особою з питань запобігання та виявлення корупції у виконавчому апараті районної ради.

У районній раді проводиться постійний контроль щодо виявлення і усунення чинників, які могли б мати ризики вчинення корупційних правопорушень,  при підготовці проектів рішень та розпоряджень голови ради, їх розгляді та візуванні.

Здійснення контролю за дотриманням депутатами районної ради, її головою, заступником голови вимог  ст.59-1 Закону  України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про запобігання корупції» в частині запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, надання зазначеним  особам консультацій та роз’яснень щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, поводження з майном, що може бути неправомірною вигодою та подарунками, згідно з рішенням 9 сесії   районної ради  7 скликання  від 23 червня 2016 року   № 162 покладено  на профільну постійну комісію  районної ради (голова комісії - Скалецький О.О.).

Депутати  місцевих рад, відповідно до підпункту б)  п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції»,  зобов’язані щорічно до 1 квітня  подавати декларацію особи, уповноваженої на виконання  функцій  держави або місцевого самоврядування, шляхом заповнення  на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

У встановлені законодавством терміни усі посадові особи та депутати  районної ради  подали декларації про свої доходи та витрати за 2019 рік.

У звітному періоді посадові особи районної ради та депутати до дисциплінарної та кримінальної відповідальності за фактами корупції не притягувалися.

На виконання ст. 28 Закону України «Про запобігання  корупції»,  у разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів, депутати  районної ради, голова чи заступник голови подавали до сесії відповідну письмову заяву, яка оголошувалася на пленарному засіданні  і додавалася до протоколу сесії,  та не брали участі у голосуванні.

Розпорядженням голови Погребищенської районної ради №17 від 22.05.2020 року затверджено План заходів щодо запобігання та виявлення корупції в апараті районної ради на 2020 рік.

 

Робота по розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації, ведення особистого прийому громадян.

За період з грудня 2019 по  від жителів Погребищенського району отримано та опрацьовано 28 звернень громадян.

На першому місці за кількістю звернень стоять питання соціального захисту населення, в частині виділення матеріальної допомоги – 15 звернень, на які з районного бюджету виділено 26,0 тисяч гривень. На другому місці за кількістю звернень – питання комунального господарства. Їх нараховується 3. Стосуються вони благоустрою та ремонту дорожнього покриття у населених пунктах району.

Зверталися громадяни з приводу аграрної політики та земельних відносин, щодо економічної, цінової, інвестиційної, регіональної політики та будівництва, підприємництва, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян тощо.

На особистому прийомі громадян побувало 10 мешканців району. Зверталися громадяни з проханням у наданні матеріальної допомоги на лікування.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», до районної ради за звітний період надійшло 11 запитів. Найбільше запитувачів цікавила інформація щодо заробітної плати працівників апарату районної ради та видатків на утримання районної ради, запланованого обсягу фінансування комунального підприємства «Погребищенська центральна районна лікарня» та депутатських звернень.

 

Забезпечення гласності  у роботі  районної  ради та її органів.

З метою дотримання норм законів України «Про доступ до публічної інформації»,  «Про інформацію», «Про місцеве самоврядування в Україні», інших нормативних актів, діяльність ради та її керівництва регулярно висвітлюється на офіційному сайті районної ради та на сторінках газети «Колос».

У визначені законом терміни оприлюднюються розпорядження про скликання сесій ради з орієнтовним переліком внесених на їх розгляд питань. У газеті  «Колос» публікуються репортажі про проведені радою пленарні та інші засідання.

Вчасно оприлюднюються через  офіційну інтернет-сторінку  розпорядження голови ради, затверджені сесією районної ради рішення з результатами поіменного голосування по кожному з них, проекти рішень чергових сесій, інформації   у сфері протидії корупції у виконавчому апараті районної ради, оголошення про проведення заходів, конкурсів тощо.

 

Виконавчий апарат ради.

Здійснює організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності ради, сприяє депутатам  районної ради у виконанні їх повноважень та забезпечує взаємодію районної ради з територіальними громадами, органами виконавчої влади, посадовими особами місцевого самоврядування рад усіх рівнів.

Виконавчий апарат працює згідно функціональної спрямованості відділів, закріпленої у Положенні про виконавчий апарат  районної ради,  відповідно до посадових інструкцій та норм чинного законодавства України.

З грудня 2019 року до районної ради надійшло 355 листів від органів місцевого самоврядування, виконавчої влади, підприємств, організацій різних форм власності, в тому числі 28 - щодо заяв та звернень громадян. Загальна кількість вихідної кореспонденції склала – 346 документів. Виконавчим апаратом підготовлено та видано 101 розпорядження, з них 34 - по основній діяльності, з кадрових питань – 41, про відпустки   26   розпоряджень.

Протягом 2020 року було впорядковано та підготовлено до передачі на архівне зберігання  документи районної ради за 2018-2019 роки  (частково - за попередні роки). Документи будуть передані на зберігання архівному сектору Погребищенської РДА.

На контролі відповідальних за роботу профільних постійних комісій працівників виконавчого апарату перебувають усі процеси, пов’язані з роботою комісій: аналіз вхідних документів,  підготовка матеріалів до розгляду,  участь у  розробці проектів рішень, організація засідань, сприяння  комісіям  у веденні документації, протоколів, підготовка аналітичних інформацій та звітів, забезпечення зберігання  та підготовка до передачі документів комісій на архівне зберігання, забезпечення співпраці профільних комісій з відповідними структурними підрозділами РДА, керівниками установ та організацій, місцевими радами, робота  з  депутатськими  запитами, зверненнями, узагальнення  пропозицій і  зауважень  депутатів, висловлених   на  сесіях та засіданнях комісій районної  ради, доведення  їх  до  виконавців для  вжиття  заходів  щодо  реалізації  та  інформування  депутатів.

Працівниками апарату районної ради надається  консультаційна допомога сільським радам, депутатам рад усіх рівнів, жителям району з питань застосування законодавства України, в тому числі у сфері місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування, з питань управління спільною власністю територіальних громад сіл та міста  району тощо.

 

Співпраця з органами місцевого самоврядування та громадами  є основною передумовою ефективної роботи районної ради та її керівництва, і дає можливість вирішувати як місцеві проблеми, так і спільні питання, що стосуються жителів усього району.

Районна рада на постійному контакті з сільськими та міським головами по всіх  питаннях, і це сприяє прийняттю виважених та  узгоджених рішень в інтересах територіальних громад і району в цілому.

З метою вивчення галузевих питань, вироблення спільних напрямків у вирішенні проблем, які виникають, проводяться наради за участю посадових осіб місцевих рад.

 

Шановні друзі!

Сьогодні ми з вами є учасниками історичного моменту, адже 42 сесія - фінальна у роботі Погребищенської районної ради 7 скликання.

Завершується  одна із сторінок історії розвитку місцевого самоврядування в Україні.

У кінці 2019 року у своєму звіті я вже зазначав, що реформа адміністративно-територіального і державного устрою має на меті  кардинальну перебудову системи місцевого самоврядування.

За поточний рік ціль такого реформування  залишилася тією ж – перебудувати. Суть, правда, не зовсім зрозуміла мені й досі. Особливо момент  з укрупненням районів. Для чого ці нові адміністративні утворення? Які вони матимуть повноваження, функції, і, головне, як зможуть покращити умови для отримання громадянами усього спектру послуг, які має надавати місцеве самоврядування?

На мою думку, самоврядуванню дихалося б вільніше і воно було б дієвішим  при дворівневій системі: громада – область. Максимум повноважень, прав, фінансового забезпечення, управління майном і життєво важливими процесами в громаді - базовому рівню самоврядування, як найближчому до людей і їхніх потреб. Координуючі та представницькі функції, управління спільною власністю громад – рівню обласному. Це було б оптимальним варіантом. Сподіваюся, що до цього Україна ще прийде.

У результаті ж даної реформи систему самоврядування в Україні планується  перекроїти практично повністю, але механізми, а  головне - мета такого дійства, як на мене, є не зовсім прозорими, а тому і малозрозумілими. Під кого і під що це робиться? Для чого взагалі, а тим більше зараз, ослаблювати самоврядування? Воно ж є основою держави і її фундаментом по своїй суті.

Дуже сподіваюся на те, що усі ці реформації підуть на користь. Ми усі на це сподіваємося. Але добре розуміючи, що таке самоврядування  і як воно має функціонувати, щоб громаді було від того добре, маємо у цей час бути відповідальними  і дуже пильними, аби уже на місці реформа була проведена з максимальним ефектом і  наближенням до людей та їхніх потреб.

Ще раз наголошу, що залишаюся глибоко переконаним у нашому спільному рішенні не дробити територію району на малі ОТГ. Це було дуже правильно. Єдина Погребищенська громада, яка буде створена  в межах  нашого району, матиме набагато більше шансів для стабільного соціального та економічного розвитку, адже тут уже сформована необхідна  інфраструктуру, яка дасть можливість на місці вирішувати усі найнагальніші питання життєзабезпечення своїх жителів.

 

Шановні колеги-депутати!

Завершуючи свій звіт, хочу щиро подякувати вам за спільну роботу впродовж 6 та 7 скликань районної ради, за професійність, відповідальність і активну громадянську позицію. Ми плідно працювали впродовж років заради наших виборців, які довіряли нам і уповноважували своїми голосами на виборах вирішувати питання районного значення, ті питання, які хвилювали усіх і кожного та  реально стосувалися усіх сфер суспільного життя.

Дякую виконавчому апарату районної ради, керівництву та апарату районної державної адміністрації,  міському та сільським головам, працівникам виконавчих апаратів усіх місцевих рад за особистий внесок у спільні справи, за тісну співпрацю і взаєморозуміння, за небайдужість і готовність самовіддано працювати на благо людей.

І це стосується не лише останніх скликань. Така співпраця завжди була відмітною рисою нашого району.  Не без того, звичайно,  щоб зовсім усе було гладко та тихо, але основний девіз, яким керувалися владні структури у районі, завжди звучав так: «Ми ділимо відповідальність, а не владу!»

Прозорість дій та відповідальність перед людьми! Таким має бути девіз нової самоврядної структури – ради Погребищенської ОТГ, яка прийде на зміну нинішнім радам району.

Життя продовжується, дорогі земляки. І будь-які зміни, кажуть мудрі люди, то завжди на краще.

Проте, щоб ці зміни таки були на краще, маємо розуміти, що попереду дуже багато роботи. І тільки разом, спільно ми зможемо рухатися вперед.

Саме зараз ми вже маємо працювати на перспективу, планувати нові проекти і продумувати нові цілі.

Яким буде наш Погребищенський край, залежить тільки від нас з вами, шановні земляки.

Україна починається звідси. З кожного з нас. З наших прибраних вулиць. З нашого ставлення один до одного і до рідної землі. З поваги до правил взаємного проживання, з відповідальної влади на місцях.

Разом  зараз ми маємо реальний шанс вплинути на долю нашого регіону. Давайте пам’ятати, шановні земляки, про наш обов’язок бути відповідальними один перед одним за те, який спільний шлях ми оберемо. Від цього залежатиме дуже багато.

Якими б не були державні реформи і які б політичні вітри не гуляли б у верхах, - нам жити тут.  Жити, разом вирішуючи, за якими правилами  будемо це робити. Ми можемо ці правила прописувати для себе, звичайно ж у рамках чинного законодавства. Як громада, можемо і повинні через раду громади керувати усіма процесами, які тут відбуваються.

Місцеве самоврядування насправді має величезний потенціал для того, щоб організувати комфортні і зручні умови для достойного рівня життя громадян. Але це можливо лише при умові, коли це самоврядування буде насправді дієвим і відповідальним, бо лише  так можна буде забезпечити той кредит довіри, який люди дають своїм представникам, голосуючи за них на виборах.

Впевнений, що наша громада, маючи  майже ідеальні кліматичні і природні умови, багатий людський ресурс, зможе найкращим чином реалізувати свої потенційні можливості в нових умовах.

Бажаю нам у цьому великого успіху, шановні земляки!

А успіх  буде обов’язково. Бо Надросянський край і наші прекрасні люди достойні найкращого.

Дякую всім за увагу.