Дошка оголошень

Погребищенська районна рада

Заголовок 1

Любой ваш текст

Заголовок 2

Любой ваш текст

Заголовок 3

Любой ваш текст

Заголовок 4

Любой ваш текст

  • Погребище

    Центр міста Погребище - площа Героїв
  • Прапор

    Маленька часточка держави
    Великою любов'ю пломенить!
                              Г.Кравчук
  • Надросся

    Серед прекрасного Поділля
    Надросся наше простяглось
                                В.Вітюк
  • Рось

    Права притока Дніпра.

Дошка оголошень

Увага

Увага!

Керівникам, головним бухгалтерам підприємств, установ та організацій, які надають статистичну та фінансову звітність

до органів державної статистики на паперових носіях!

 

Доводимо до Вашого відома, що Держстатом України здійснюються заходи щодо реорганізації структури органів державної статистики та скорочення чисельності працівників на районному рівні. В умовах зменшення кількості працюючих з 1 грудня 2015р. майже на третину існує ймовірність ускладнення подання звітності на паперових носіях у галузеві підрозділи Головного управління статистики у Вінницькій області та в управління (відділи) статистики у районах.

Враховуючи вищевикладене, актуальність переходу до використання у своїй діяльності безпаперових технологій, переконливо просимо Вас, у разі наявності у підприємства, установи, організації ліцензійного програмного забезпечення

М.Е.Doc,   Арт – Звіт Плюс,   iFin,   Соната та 1-С (бухгалтерія),

запровадити подання статистичної та фінансової звітності до органів державної статистики в електронному вигляді.

За консультаціями щодо подання звітності в електронному вигляді звертайтесь в управління інформаційних технологій Головного управління статистики у Вінницькій області (т.(0432)52-57-60, м.т. (050)1061388) та у відділ статистики у Погребищенському районі (т. (04346)2-22-62, (04346)2-21-62).

Заздалегідь дякуємо за порозуміння у виниклій ситуації та щиро розраховуємо на плідну співпрацю.

 

Головне управління статистики у Вінницькій област

Повідомлення

Повідомлення про початок проведення перевірки згідно

із Законом України „Про очищення влади”

 

Законом України „Про очищення влади” передбачено проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України „Про очищення влади”.

 

Порядок проведення такої перевірки та перелік органів, що її проводять, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 „Деякі питання реалізації Закону України „Про очищення влади”.

 

На виконання вимог Закону України „Про очищення влади” районна рада  інформує про початок перевірки стосовно:

 

з/п П.І.Б. особи, щодо якої здійснюється перевірка Посада Дата початку

перевірки Інформація про результати перевірки

1. Захарчук Ірина

Олександрівна

Заява

Декларація начальник відділу   організаційного та методичного забезпечення діяльності районної ради   03.09.2015

2. Шлапак Юрій Григорович

Заява

Декларація начальник відділу правового та кадрового забезпечення діяльності  районної ради 03.09.2015

3. Панасюк Валентина Михайлівна

Заява,

Декларація головний спеціаліст відділу   організаційного та методичного забезпечення діяльності районної ради   03.09.2015

4. Сладецький Анатолій Миколайович

Заява,

Декларація провідний спеціаліст з питань комунальної власності відділу правового та кадрового забезпечення діяльності  районної ради 03.09.2015

 

та оприлюднює відповідні документи, а саме – заяви осіб щодо яких здійснюється перевірка  та їх декларації.

 

Завантажити заяви

 

 

розпорядження " 31 01-09-2015р “Про очищення влади”

Про  проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”

 

Відповідно до частини 6 статті 56 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  Закону України «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірності  відомостей щодо застосування заборон, передбачених  частинами третьою і четвертою  статті 1 Закону України  «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів  України від 16 жовтня 2014 року  №563, Плану проведення перевірок відповідно до Закону України «Про очищення влади»,затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №1025-р, розпорядження заступника голови районної ради від 08.12.2014 року №22  «Про забезпечення виконання Закону України «Про очищення влади»,

1.Провести  у виконавчому апараті  районної ради  перевірку , щодо посадових осіб місцевого самоврядування , передбачену  Законом України “ Про очищення влади ” згідно зі списком (Додаток 1),  (окрім заступника голови районної ради, начальника відділу фінансового та матеріально-технічного забезпечення-головного бухгалтера районної ради, головного спеціаліста  з питань роботи  з листами і зверненнями громадян відділу правового та кадрового забезпечення  діяльності ради) , визначивши днем початку проведення перевірки  01 вересня 2015 року.

 

2. Визначити відділ правового та кадрового забезпечення  діяльності ради (Шлапак Ю.Г.) відповідальним за проведення перевірки.

 

3.Посадовим особам виконавчого апарату  у десятиденний строк з дня початку проведення перевірки подати до відділу правового та кадрового забезпечення діяльності ради  власноручно написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 або 2 Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563.

4.Відділу правового та кадрового забезпечення діяльності ради забезпечити:

-проведення перевірки  достовірності відомостей  щодо застосування  заборон, передбачених  частинами третьою та четвертою  статті 1 Закону України «Про очищення влади».

- доведення цього розпорядження  до відома посадових осіб місцевого самоврядування  виконавчого апарату районної ради , у тому числі працівників, які відсутні на роботі (знаходяться у відрядженні, щорічних основних та додаткових відпустках).

 

5. Головному спеціалісту відділу організаційного та методичного забезпечення діяльності районної ради Панасюк В.М.:

-  забезпечити оприлюднення на офіційному веб-сайті районної ради рішення про початок проведення перевірки   у виконавчому апараті районної ради,  в день його прийняття;

- протягом трьох днів після одержання заяв забезпечити розміщення на офіційному веб-сайті районної ради інформації про початок проходження перевірки посадовими особами місцевого самоврядування, копії їх заяв та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).

 

6.Контроль  за  виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

З                    З розпорядженням ознайомлені:                І.О.Захарчук

Ю.Г.Шлапак

В.М.Панасюк

А.М.Сладецький

 

 

Заступник голови  районної  ради                   С.О.Волинський

 

К.А.Недошовенко

І.О.Захарчук

Ю.Г.Шлапак

 

Додаток 1

 

до розпорядження заступника голови

районної ради від 31.08.2015р.за  №

 

Список  посадових осіб місцевого самоврядування  виконавчого апарату районної ради, щодо яких проводиться перевірка достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”

 

начальник відділу організаційного та методичного забезпечення діяльності районної ради Захарчук Ірина Олександрівна;

 

головний спеціаліст відділу організаційного та методичного забезпечення діяльності районної ради Панасюк Валентина Михайлівна;

 

начальник відділу правового та кадрового забезпечення діяльності районної ради Шлапак Юрій Григорович;

 

провідний спеціаліст з питань комунальної власності відділу правового та кадрового забезпечення діяльності районної ради Сладецький Анатолій Миколайович.

 

 

Декларації працівників Дзюньківської сільської ради 2015 рік

Відповідно  до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»  оприлюднюємо декларації  про майно, доходи, витрати  і зобов»язання фінансового характеру за 2014 рік.

Згідно з декларацією Дзюньківського сільського голови Віри Яремчук її дохід за 2014 рік  склав 65 329.40 грн., у т.ч. заробітна плата 50 152.40 грн., пенсія- 12 787 грн., матеріальна допомога – 3 125.0 грн. У її власності  перебувають : земельна ділянка – 1.37 га, житловий будинок  площею 90 кв.м.

Згідно з декларацією  секретаря Дзюньківської сільської ради Лесик О.І. її дохід за 2014 рік  склав 51 371.81  грн., у т.ч. заробітна плата 45 006.22 грн., матеріальна допомога – 2 737.0 грн.Погашення суми процентів за позикою ( кредитом) 3 700 грн. У її власності  перебувають : земельна ділянка – 0.73  га, житловий будинок  площею 80 кв.м.

Повідомлення

Повідомлення про початок проведення перевірки згідно

із Законом України „Про очищення влади”

Законом України „Про очищення влади” передбачено проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України „Про очищення влади”.

 

Порядок проведення такої перевірки та перелік органів, що її проводять, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 „Деякі питання реалізації Закону України „Про очищення влади”.

 

На виконання вимог Закону України „Про очищення влади” районна рада  інформує про початок перевірки стосовно:

 

з/п П.І.Б. Посада Дата початку перевірки

1. Дуда

Сергій Петрович  Головний бухгалтер Чапаєвської сільської  ради    02.04..2015

 

та оприлюднює відповідні документи, а саме – заяву Дуди С.П.. та його  декларацію

 

Завантажити декларацію

Завантажити заяву

 

Сторінка 2 з 4